Mobiel reageert niet meer op mijn simkaart ?abbo tele2 1jaar) #htc one v

Ik heb me simkaart eruit gehaald met een naald want anders ging het niet , toen ik hem eruit had had ik een nieuwe simkaart besteld omdat me oude beschadigt was door die naald.. Ik nieuwe besteld erin gedaan en nu reageert ie weer niet ! (simkaart is geactiveerd) .. Hoe moet ik dit nu oplossen ? nieuwe mobiel aanvragen ? repareren ? heb ik garantie ? ik weet het allemaal niet,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Of je garantie hebt hangt af van wat er kapot is, hoe oud het toestel is, en of je de boel zelf stukgemaakt hebt met die naald.
Probeer de sim eens in een ander toestel: er zal vast iemand in je omgeving zijn met een simlockvrije telefoon...

probeer ook eens een andere sim in jouw telefoon.
Ook uit een samsung kun je de sim halen zonder gereedschap...