Mijn gsm verwijderd fotos en liedjes zelf ! Hoe komt dit ?

Mijn gsm verwijderd liedjes en foto's zelf !! Ik snap er niks van hij is helemaal nog niet oud ! Nog geen jaar zelfs ! Het is een nokia c3. Ik heb er nooit problemen meegehad tot vandaag ! Wat nu !! Weet iemand waardoor dit zou komen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik kan hier maar 1 ding op bedenken. Je hebt een geheugenkaart erin steken die niet de grootte heeft die de geheugenkaart zelf aangeeft.
Ik heb zelf ooit een mp3 speler gehad die 4Gb geheugen zou moeten hebben. Echter had dat ding fysiek maar 1Gb. Het apparaat zelf en ook de computer gaven mooi aan dat ie 4Gb had. Echter op het moment dat ik meer als 1Gb erop zette werd oudere data gewoon overschreven. En dat is wat ik vermoed dat er aan de hand is.
Een andere mogelijkheid is misschien dat je kaartje kapot is gegaan en daardoor minder capaciteit over heeft. Maar ik vermoed het eerste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een gsm zal nooit uit zichzelf iets verwijderen van de gebruiker zelf, indien het een update is van de software, dan nog word alleen de oude software overgeschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beweer ik dat de gsm iets uit "zichzelf" verwijderd dan? Nogmaals mijn antwoord maar eens goed doorlezen voor je een opmerking plaatst.
Het zou vanalles kunnen zijn.
1 ding is zeker een gsm hoort dit niet te doen of je geheugen van je gsm nu vol is of niet.
Mijn raad ga naar een >erkend< Nokia verdeler/reparateur en leg daar je probleem uit, zij zullen je beter met dit probleem kunnen helpen.

Greets,
SDFerker