Welke USB ingang zit er in deze Alcatel?

Dit ivm opladen via de autolader van de Tomtom en computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nou héhé, gevonden. Het gaat nog om het 'oude' type lader, de Micro-USB. Op je onderste foto is dat de linker stekker. In het filmpje in de link zie je het heel snel voorbijkomen bij 0.22 seconden.

Op zich best een aardig telefoontje voor dat geld.
Kijk maar naar de review op de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Micro is volgens mij de rechtse op de foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel het antwoord fout is heb ik geen andere keus om het als beste antwoord te kiezen.
Ik hen de telefoon inmiddels live gezien en er zit geen goede usb in.
Toch bedankt voor de moeite en daarom ook nog een plusje.