ik ben mijn patroon vergeten op mijn telefoon en ik weet mijn google acount niet meer. ik heb een HTC INCREDIBLE S.wie kan mij helpen? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Als je je Google email adres nog weet moet je naar Google gaan en naar gmail gaan daar je email adres in geven en op wachtwoord vergeten klikken dan moet je normaal een vraag beantwoorden die je ooit eens hebt ingesteld en dan kan je je wachtwoord voor gmail veranderen. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telefoon uitzetten. Volumetoets omlaag ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Dan kan je hem terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. Let alleen wel, dit werkt alleen als snel opstarten uitstaat.