ik heb net een nieuwe mobiel maar met sd-kaart van vorige mob. whatsapp, hoe krijg ik deze terug??

Goedendag, ik heb net een nieuwe mobiel, maar heb de oude sd-kaart erin gedaan. Nu staan mijn whatsapp gesprekken op die sd kaart, maar whatsapp kan ze niet zien ofzo... kan ik die gesprekken nog terugkrijgen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De gesprekken op je Sd kaart blijven daar staan.

In je nieuwe mobiel beginnen de gesprekken zogezegd "opnieuw".
Je kan de oude gesprekken niet voor je nieuwe gesprekken plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yesss, het is toch wel gelukt om de gesprekken van de 'oude' sd-kaart af te halen. Simpelweg door de bestanden van whatsapp van de sd-kaart te kopieeren, en in het telefoongeheugen te zetten. Whatsapp controleerd dan de telefoon op backups en databases. Nu is alles weer terug :) :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi zo :)