Mijn berichtgeheugen zit vol, ook nadat ik al mijn berichten heb verwijderd, hoe kan dit?

Ik heb een samsung galaxy ace.
Mijn telefoon zegt sinds vanmiddag 'u berichtgeheugen is vol, het bericht wat is verstuurd is automatisch verwijderd. Verwijder een aantal berichten.' iets wat hier op lijkt in ieder geval. Ik heb al mijn berichten.verwijderd, maar hij blijft dit maar herhalen. Kan iemand mij hier mee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb ook een Samsung Galaxy Ace en heb ook hetzelfde gehad. De ruimte voor je berichten hangt ook af van de ruimte in je interne geheugen. Dus als je interne geheugen vol zit, kan je nog zoveel berichten verwijderen, maar alsnog blijft je berichtgeheugen vol. Verwijder één of meer apps die zijn geïnstalleerd in je interne geheugen en/of wis de data van een paar apps via Applicatiebeheer.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens of er veel data in je telefoon staan opgeslagen. Dit kunnen foto's zijn, filmpjes en muziek. Alles wat opgeslagen is kost ruimte in het geheugen van je Galaxy en die ruimte is maar beperkt. Wissen dus.