Hoe zet je vodafone spoedtegoed aan?

Nou kijk ik heb dus nog heeel weinig beltegoed en ik moet een heel erg belangrijk gesprek voeren. dus mijn vraag is: Hoe zet ik vodafone spoedtegoed aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
7K

Antwoorden (2)

Je komt in aanmerking voor Prepaid Spoedtegoed als je prepaid-aansluiting langer dan 90 dagen actief is en je de laatste 90 dagen met € 20 of meer hebt opgewaardeerd. Spoedtegoed kan maar 1x gebruikt worden tussen twee opwaarderingen.

Activeer je Spoedtegoed, dan ontvang je € 3 beltegoed dat je kunt gebruiken voor bellen en sms'en. Dit tegoed is 30 dagen geldig en kan niet gebruikt worden voor bellen naar service- en tariefnummers of internetten.

Als je binnen 30 dagen opwaardeert, verrekent Vodafoon het deel dat je verbruikt hebt plus € 0,35 voor het aanvragen van Spoedtegoed. Waardeer je na 30 dagen op, dan wordt het hele bedrag berekend plus de kosten voor het aansluiten. Na opwaardering wordt € 3,35 met je nieuwe beltegoed verrekend.

Sms 'spoed aan' om je Spoedtegoed te activeren. Of bel naar 1200.
Amadea
11 jaar geleden
Je spoedtegoed zet je als volgt aan:

•Als je te weinig tegoed hebt om te bellen, krijg je een keuzemenu te horen waarin je kunt kiezen om Spoedtegoed aan te zetten.
•Als je te weinig tegoed hebt om te sms’en of vanuit het buitenland te bellen, krijg je een sms-bericht van Vodafone. Door hierop te reageren met de tekst spoed aan zet je Spoedtegoed aan.
•Als je minder dan € 1,50 tegoed hebt, kun je Spoedtegoed aanzetten door de Prepaid infolijn te bellen. Voor verdere voorwaarden en kosten, zie de toegevoegde link.

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/opwaarderen/spoedtegoed/