er zit een barst in het scherm van mijn Samsung Galaxy S I, in de winkel kost repareren 130€, maar op het internet heb je ook schermpjes voor 20€?

kan ik mijn scherm repareren met zo'n schermpje van 20€? want ik weet niet precies welk deel van mijn scherm kapot is.. volgens mij vervangen ze in de winkel namelijk je frontglass én LCD, maar volgens mij zit er alleen een barst in mijn frontglass, want met het beeld van mijn telefoon is niks mis..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Carglass repareert.... :p

Antwoorden (1)

Doet je touchscreen het nog? Als het beeld gewoon goed is, is de LCD nog goed. Kijk eerst eens goed wat er kapot is en als je niet al te onhandig bent, kan je dat zelf (er zijn ook veel video's op YouTube hierover te vinden):

http://ciarang.com/posts/galaxy-s-screen-replacement

Ik heb zelf ook eens een touchscreen vervangen, reparatie over de 130 euro, touchscreen voor 7 euro gekocht, middagje bricoleren en ik was weer de man!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja mijn touchscreen doet het gewoon nog, er zit alleen een barst in het glas, verder werkt alles nog prima.
zou dit glas goed zijn? http://www.brapa.com/Webwinkel-Product-15038200/Front-glas-(zwart-glasplaat)-van--Samsung-Galaxy-S-i9000.html als ik dat gewoon zelf erin kan zetten (ik ben redelijk technisch) scheelt me dat toch weer 125 euro..