ik wil iets waardoor je onbeperkt kan internetten weet jij iets?

Ik krijg Samsung galaxy s en dat is prepaid maar ik wil overal kunnen internetten zijn er ook kaartjes waar je allen kan internetten en als het kan dat je die gwn in 1x koopt niet per maand iets maar in 1 x

Toegevoegd na 4 uur:
geen abonnement!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

T-Mobile biedt prepaid internettoegang aan. Maar dat is dan voor een dag of voor een maand en niet onbeperkt. Voor sommige prepaid blackberry toestellen zijn er mogelijkheden voor onbeperkt internet, maar wel voor 10 euro per maand.

Diverse andere aanbieders hebben ook prepaid mogelijkheden, maar nooit onbeperkt. Als je niet aan vaste maandkosten wilt zitten is dit wel een mogelijkheid natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bij t-mobile ook alleen internet op mijn mobiel. Dan heb je gewoonn prepaid en kan je internetten kost wel een tientje per maand. Maar je kan ook via internet dan 15 euro erop doen of hoger dat je ook nog kan sms'en.

Ik zeg een ding dat het zeer handig is. Het is niet duur en je kan op wifi en op gewoon internet. Maar je hebt wel een hoeveelheid mg en als die op is dan kan je niet meer gwn internetten, maar het is heel moeilijk om daar overheen te gaan. Je moet alleen niet de helendag YouTube filmpjes kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon ern abonnrment nemen, dan kan je altijd internetten,