Ik wil geen internet op mijn mobiel, Nokia C300, wat moet ik doen?

Mijn mobiel geeft steeds een G aan en dat zorgt ervoor dat mijn beltegoed snel opgaat. Ik weet niet hoe ik dit uit moet zetten en ik kan blijkbaar ook niet inloggen bij mijn provider (kruidvat). Heeft iemand het antwoord hoe ik het uit kan zetten? Eerder had ik namelijk alleen maar wifi/WLAN verbinding en nu beide, maar toch gaat mijn beltegoed eraf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt ook gewoon bij de internet instellingen een naam met een letter veranderen, de zgn apn ( toegangspunten ) bewerken.
Je verandert simpelweg iets door er een letter aan toe te voegen, en kiest dan voor opslaan.
Gegarandeerd dat je geen mobiel internet meer hebt, en zodra je weer mobiel internet wilt ga je weer naar het toegangspunt, verandert het weer naar oorspronkelijke en het is weer opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit vind ik met even googlen

ga naar 'menu', dan naar 'instellingen', dan naar 'connectiviteit'.
Even naar beneden scrollen, en dan naar 'WLAN, daar weer naar 'internetverbinding'. Selecteer dan 'eerst vragen'. Bij 'WLAN zoeken' de optie op uit zetten.
Als je nog verbinding hebt moet je die nog even verbreken. dat doe je bij 'beschikbare WLAN's'
Bij diegene waar je mee verbonden bent staat er dan onder: Vrb.verbr. (verbinding verbreken)
Als je niet verbonden bent staat er onder: Vrbndn (verbinden)

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry een foutje van mij hier hebben ze het over de wifi (waar hij dus wel op mag)
maar bij de "Connectiviteit" staat daar iets van roaming?
Dit is een optie die je moet uitschakelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er staat niets over roaming.
Even bellen met de provider. Zij kunnen het 'roamen' uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeerde laatst op mijn kruidvat mobiel in te loggen (via hun site) maar ik kon niet inloggen) ook stond er dat ik geen beltegoed heb.