waar zit de - op de samsung galaxy pocket?

ik moet een naam schrijven namelijk anne-marie maar kan het tussen haakje neit vinden waar zit deze?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Galaxy Pocket heeft hetzelfde toetsenbord als hieronder is afgebeeld. Als dat niet zo is, gebruik je waarschijnlijk het Swype-scherm. Daarop staat één toets voor zowel het streepje (-) als de komma. Als je die toets kort aanraakt verschijnt de komma, wanneer je er iets langer op drukt, krijg je het streepje.

Bij het standaard toetsenbord dat je op onderstaande afbeelding ziet, klik je eerst op de toets ?123, waarna je bij afbeelding 2 uitkomt. Die bestaat uit 3 pagina's die je kunt doorbladeren met de knop 1/3. Op de eerste pagina vind je het -teken.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011