Mijn telefoon werkt niet meer wat nu?

ik heb nu al bijna een jaar een smartphone voadafone 858. Eerst werkte die prima niks mee aan de hand tot een half jaar geleden. toen moest ie naar de winkel omdat ie het niet meer deed. Toen mijn telefoon weer terug was zeiden ze hij werkt weer ze konden niks vinden enz enz hij heeft toen weer even goed gewerkt. Tot vandaag hij valt uit een accu doet ie maar 4 uur mee. Op de stand-by stand wilt hij niet meer aan en ga zo maar door. En als hij uitval gaat hij makkelijk een uurtje of 2 niet meer aan. Is hij nu echt overleden? ik heb geen zin om het wéér terug te brengen en zakken vol met geld te betalen het is tenslotte crisis. HELP wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik zou aanraden een nieuwe mobiel te kopen. Misschien met abonnement, dan heb je net zo lang garantie als je abonement. Zo heb ik mijn galaxy tab 10.1 al 3 keer naar de phonehouse gebracht zonder ook maar 1 keer een cent te betalen. Als hij het dan echt niet meer doet, krijg je gewoon een spiksplinternieuwe! (1 keer gebeurt toen het scherm los zat :-) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je telefoon is helaas echt overleden. Het is zonde om deze nog een keer terug te brengen naar de winkel. Als je een nieuwe telefoon neemt met abonnement vallen de kosten voor de mobiele telefoon wel mee.