Als je belt via internet, en de stroom valt uit, dan valt je kabel Modem uit, dus ook je telefooblijn

Bestaat er een module die de modem tijdelijk voor 10-20 seconden kan voeden ivm doormelding van
Een alarm systeem. UPS is niet gewenst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Er bestaat wel zoiets dat er lichte spanning staat op de telefoon lijn, Dus mischien kan je daar wat op bedenken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wat zelfbouw kunt doen, kan je de router met een accu laten werken. Die accu wordt dan permanent geladen. Routers werken vaak op 12V inwendig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het princiepe van een UPS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar het is eenvoudig te maken, met 10x AA celletjes of zo. Of een kleine Pb accu. Ik zie geen andere oplossing.
Een telefoonlijn geeft veel te weinig vermogen om een router te laten werken.