hoe moet ik over stappen van een anderen provider?

Hallo, ik heb een toestel van 't-mobile' ik zelf heb al weer een ander toestel mijn moeder zou dit toestel de 'blackberry' van mij over willen nemen & heeft nog een abbo van een anderen provider 'ben' het kaartje van de anderen provider 'ben' dus, heb ik er in gedaan er staat gprs alleen ik heb geen verbinding. Wat moet ik doen om toch verbinding te krijgen? want de anderen provider 'ben' is nog een abbo en zou het gewoon nog moeten doen op mijn oude toestel ' blackberry' van de anderen provider 't-mobile'dus.

ik hoor graag een reactie,

m.v.g

itslorry11

Toegevoegd na 5 minuten:
om het kort te houden: ik heb een toestel van t-mobile en heb nog een abbp van ben open staan ik zou graag de abbo over willen zetten op mijn bb. alleen er staat wel dat er verbinding is alleen werkt het niet, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een lange zin. Waar zijn je leestekens?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo beter? om het kort te houden: ik heb een toestel van t-mobile en heb nog een abbo van ben open staan ik zou graag de abbo over willen zetten op mijn bb. alleen er staat wel dat er verbinding is alleen werkt het niet, wat moet ik doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de helpdesk van ben, of t-mobile bellen.
Het zou kunnen zijn dat je toestel gesimlockd is, maar waarschijnlijk is het een kwestie van instellingen. Het abonnement is niet gekoppeld aan je toestel, maar aan je simkaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan wel bellen etc. om mijn blackberry. wat is gesimlockd?

Antwoorden (1)

Ik denk dat je toestel gesimlocked is. dat betekend dat er in het toestel alleen maar kaartjes van t-mobile in kunnen en niet van een andere provider. Ik zou eventjes bellen naar t-mobile of ben. Dan kan je simlock eraf halen.