Afhankelijk van hoelang je nog hebt, kun je ze bestellen op dealextreme.com , ze kunt ze daar erg goedkoop krijgen , denk er wel aan dat je nog verzendingskosten moet betalen etc. Kun je niet zolang wachten totdat je bestelling er is ? Raad ik je aan om bij Dynabite te gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mediamarkt of saturn. Of je kunt bij een goedkoop zaakje met allemaal telefoonassesoires kijken. Ik weet dat er 1 in Zwolle en 1 in culemborg zit. In elke grote stad zit vast wel zo'n iemand. Meestal is het een buitenlander, ik wil niet discrimineren, maar het is wel zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een 12v USB stekker voor in de sigatetteaansteker in de auto. Voor minder dan 10,€ ben je dan klaar...