ik zoek een mobieltje die android en een abonnement van max 20 euro is Wie kan mij helpen? ps graag een strak mobieltje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Voor 20 euro per maand gedurende het hele abonnement kun je niet het nieuwste mobieltje verwachten. Een goede optie is de Samsung Galaxy S II. Deze telefoon is met de komst van de Samsung Galaxy S III flink goedkoper geworden. Een vergelijking van de telefoon abonnementen van deze telefoon: http://mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoonabonnementen/samsung-galaxy-s-ii
Bij Tele2 heb je dus 150 belminuten en 500 MB datalimiet voor 15 euro per maand. Na 9 maanden wordt dit 25 euro per maand.