Kost een berichtje op whatsapp 80 cent? Ook als je het met WiFi doet of met je eigen Internetcode? Hoe kom je trouwens achter je Internetcode (KPN)

Hoe kom je achter je Internetcode als je kpn hebt?? En kan je dan gratis op whatsapp? Gr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Whatsapp is gratis. Je betaalt alleen voor de internetverbinding. Dus je betaalt of je mobiele internetverbinding of je internetverbinding thuis.

De internetcode staat als het goed is achterop de router en geloof ik ook in een brief, die je ontvangen hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp kost eenmalig 80 cent om de app te downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
whatsapp is geheel gratis (wifi)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp is helemaal gratis. Dat is ook de reden dat mensen daar de voorkeur aan geven boven het sms'en, wat wel redelijk duur is en van je telefoonabonement af gaat.

Als je bij je ouders woont, hebben zij waarschijnlijk het internetabonnement en kun jij daar gratis gebruik van maken. Als je wifi (draadloos internet) gebruikt op je telefoon, kun je ook Whatsapp gratis gebruiken. Er is ook geen manier om Whatsapp betaald te gebruiken, dus je loopt verder geen risico.