Ja, het werkt. De tarieven zijn wel anders:
13 cent voor een smsje bijvoorbeeld.

De voorwaarden zijn te vinden bij je provider. Bij een abonnement raad ik ieder gebruik af: het komt bovenop de prijs van je normale abonnement (normaal gesproken), maar ook dit verschilt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een periode wel, maar je kan niet met een NL simkaart opeens in Oostenrijk wonen. Je kan wel gewoon bellen en sms'en, zelfs internetten. Internet is wel erg duur vergeleken met Nederland, natuurlijk. Bellen en sms'en zijn ook iets duurder dan gewoonlijk. Als je in het buitenland komt krijg je van zelf een sms met alle informatie die je nodig zult hebben.

(Als je dit vraagt voor vakantie, fijne vakantie. Zo niet: Fijne nacht verder!)