Ik krijg zojuist een SMS van 5511 met de melding dat ik op OK moet klikken om bestelling te bevestigen. Ik heb niets besteld. Weet iemand hoe dit kan?

Het gaat om een of andere bestelling bij moviestarplanet. Ik heb niets besteld en ken heel moviestarplanet niet. Iemand enig idee hoe ik dit sms'je kan krijgen en wat ik moet doen om dit niet meer te krijgen? En natuurlijk antwoord ik niet met OK, want ik ga die bestelling echt niet bevestigen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (3)

Hoogstwaarschijnlijk heeft iemand die jou wilt klieren met zijn eigen telefoon jou hier voor aangemeld.
Maar dit zijn vaak lokkertjes om ergens aan vast te zitten. en deze smsjes zijn dus vaak nep.
Dus nooit op antwoorden en negeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet intrappen,dat zijn gewoon oplichters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zijn oplichters die je wat willen aansmeren terwijl je het niet nodig hebt
kijk naar de afzender zodat je weet dat anderen van je vrienden het ook niet moeten vertrouwen want oplichters sturen naar gewone mobiele nummers dingen.
het enige dat raar is is dat ze je adres niet hebben