Kan mijn simkaartje van de BlackBerry in de iPhone? (Lees meer voor meer uitleg)

Ik heb een abonnement bij Hi, met een BlackBerry. Hiervoor heb je ook een BlackBerry Bundel nodig dus heb ik die er ook in het contract. Maar ik wil graag een iPhone. Kan ik gewoon mijn simkaart in de iPhone doen, en heb ik dan gewoon internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als het goed is zou het moeten kunnen (let wel op dat er een verschil is tussen SIM en MicroSIM). Er is geen verschil tussen BlackBerry internet en iPhone internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als het geen verschil is, waarom moest ik dan bij het afsluiten (of hoe je dat ook noemt) van mijn contract ''BlackBerry Bundel'' aanklikken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geschreven door een VodaFone adviseur op een Forum: "Als jij een bb internet hebt op je bb is dat een extra toevoeging voor je blackberry toestel, wat je daarvoor nodig hebt. Je kan het dan gewoon op je iphone gebruiken en het ligt eraan of je blackberry plus (3,6 mb) of basis 365 (kbps)hebt wat je snelheid zal zijn. Ik heb namelijk ook bb plus en gebruik mn sim-kaart in mn iphone 4."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je BlackBerry internet bundel wel gebruiken met bijvoorbeeld een iPhone, andersom zal niet gaan. Een gewoon internet abonnement werkt niet op een Blackberry.