Ik ben de toegangscode van mijn ouwe mobiel kwijt.. is er een manier om er toch in te komen? Resetten werkt niet. Het gaat om een htc touch pro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (3)

Gewoon het patroon of de code om je scherm mee te ontgrendelen, of echt je PIN-code?

Als het gewoon je schermontgrendelpatroon is, een aantal keer fout doen, dan kan je inloggen met je Google-gegevens.

Als je je Google-gegevens ook niet meer weet, zul je een harde reset moeten doen. Hiermee ben je wel alles kwijt...

1. Haal de stylus eruit.
2. Als het apparaat aan is, hou de volume zachter en de enter knoppen vast, druk dan op de reset knop met het puntje van de stylus.
3. Laat de rest knop los, maar hou de andere knoppen vast totdat er een melding op het scherm verschijnt.
4. Laat de knoppen los en druk op volume harder om hem te resetten.

Als je je pincode niet meer weet, moet je hem drie keer fout doen en dan je PUK-code invoeren, die je kreeg toen je je mobiel aanschafte.

Als je die niet meer hebt, moet je een nieuwe simkaart.

Toegevoegd na 22 seconden:
Pagina 289 van de bron heb ik geraadpleegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je hem een aantal keer verkeerd invoert moet je toch vanzelf de PUK-code invoeren? Die staat vaak op de doos van de telefoon of ergens in die richting. Daarna kun je je wachtwoord veranderen in iets dat je wel onthoudt :p . Je kunt trouwens ook even naar je provider, die kan je vast wel uit de problemen helpen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Puk code invoeren?