Hoe zet ik bij de Samsungtelefoon van mijn vader het geluid uit als je op de toetsen druk?

Het is een ouderwetse samsung telefoon (geen smartphone) en welk type kan ik niet ontdekken. Samsung en voor de toetsen moet je het schermpje omhoog schuiven. als je op de toetsen drukt, komt er elke keer een geluidje. dat willen we heel graag uitzetten, maar geen idee hoe dit werkt! Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb foto bij de vraag gezet!

Het beste antwoord

De instellingen van de telefoon wijzigen:

Toetstoonvolume: Druk in de standby-stand op
[pijltje naar boven / pijltje naar beneden ] om het toetsvolume aan te passen.

Om uit geluid uit te zetten zet je de volumeknop dus op stand 0.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je! Ziet er goed uit, ik ga morgen meteen langs om het te proberen. Je hoort het!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SUPER!!! Het werkt, dank je wel!!

Andere antwoorden (1)

Dit doe je via de instellingen.