hoe zet ik dataverbinding aan op mijn galaxy ace?

hoi allemaal, ik heb een galaxy ace met een vodafone abonnement (gewoon 100 smsjes+belminuten) een vriendin van mij heeft precies hetzelfde maar als zij de vergrendelknop ingedrukt houdt en je kan uit een paar opties kiezen waaronder 'dataverbinding inschakelen' kan ze op internet zonder wifi te kunnen gebruiken. ik weet dat je hiervoor moet betalen alleen kan ik hem niet inschakelen... kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
instellingen, draadloos en netwerken, mobiele netwerken, en in jou geval waarschijnlijk roaming aanzetten, aangezien je niet betaald voor je internet.
Ik betaal er wel voor, en dan moet het pakketgegevens gebruiken zijn.
Ik heb wel de galaxy s, maar dat zal niet veel verschillen denk ik.

Antwoorden (1)

gewoon de knop aan de rechterzijde indrukken en dan het menu volgen.
Werkt dat niet ga dan;
instellingen/draadloos en netwerken/mobiele netwerken hier kan je kiezen tussen roaming en pakketgegevens gebruiken.
Roaming is het meest voor de hand liggende.
Maar je kunt beide proberen.