hoe kan ik een ongeldige simkaart hebben als de hi simkaart in dezelfde telefoon zit? hoe krijg ik er weer een geldige kaart in.?

Deze telefoon heb ik vorig jaar gekocht voor vakantie etc, Hier stond 20 euro beltegoed op. Ik wilde de telefoon gebruiken maar nu zit er dus een ongeldige sim in, dit zou kunnen doordat de tijd verstreken is, maar hoe krijg ik dan het apparaat weer werkzaam, mijn normale abonnement simkaart werkt er niet op.

groet ikke 26

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je andere simkaart er niet op werkt omdat dit van een andere provider is en je toestel niet simlockvrij is.
Dit is dan ook de reden dat je abonnement simkaart er niet op werkt.

Als het langer dan een jaar geleden is dat je het toestel hebt gekocht dan moet de provider je de unlock code geven zodat een simkaart van elke provider er in kan en ook werkt.