moet niet . Maar ik doe het wel met wifi, ik vind het persoonlijk beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja kan zowel kabel als wifi gebruiken, maar wanneer je een matig wifi bereik hebt of een slecht draadloos modem/router dan heb je kans op haperingen. Met een internetkabel heb je dat minder.

Toegevoegd na 6 minuten:
3G is mogelijk, maar ook hier heb je kans op haperingen en het is aan te raden om dit alleen te doen met een onbeperkt abbonement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen verplichting maar als je met 3g belt betaal je ook data kosten. Deze willen vooral snel op lopen met het beeld bellen. Ook zal het 3g netwerk traag zijn en geen perfecte verbinding hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben er wel van uit gegaan dat je het bellen via je telefoon doet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik wel maar skype tegoed is veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar gebruik je een Skype app op je telefoon of heb je Skype op je pc geïnstalleerd? In het geval van de Skype app raad ik je aan om gebruik te maken van Wi-Fi om onverwachte kosten te verkomen.