mijn samsung galaxy y is geblokeerd, mijn gmail wil het niet doen, komt het omdat ik geen internet heb of ? help me , ik ben ook nog op vakantie ....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat heb ook op mijn lg optimus3d, maar volgens mij ben ik gehacked en is alles veranderd dus ook die ww en nu gaat ie niet aan:(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet in hoeverre je bedoeld met geblokkeerd.
Mocht je toestel echt vast zitten, dan kan je altijd een ( factory ) reset doen.
Daarna kan je een nieuw of ander Gmail account aanmaken.
Voor een eventuele melding of terugclaimen van je account denk ik dat je daarvoor bij Google moet zijn.

Succes en laat je vakantieplezier er maar niet door vergallen.