Als ik een liedje op mijn samsung star download, dan heeft die een slecht kwaliteit. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je iets download dan heb je een kopie van het gedownloade.
Dus jou liedje is gelijk aan de kwaliteit van wat je wilde downloaden.
Of je bron is niet deugdelijk of er mankeert iets aan je mediaspeler.

Zet dat bestandje eens op je computer en beluister hem dan nog eens.
Is hij goed, dan is het je mediaplayer, is hij slecht dan is het je bron.

Ligt het wel aan je mediaplayer dan zou een reset mijn volgende actie zijn, nog niets, dan zou ik hem terug zetten in de factory settings.

Succes