Zit er 4G op de blackberry 9900?

Ik wou graag weten of er 4g op de blackberry 9900 zit. Ik weet dat er nog geen 4g frequentie in nederland is maar ik wil wel weten of deze techniek op deze telefoon zit. Omdat dit een duure telefoon is en er in andere landen al 4g beschikbaar is wil ik geen nieuwe telefoon kopen over een paar maanden omdat er dan 4g in nederland is. Dus daarom wil ik als ik een telefoon ga kopen een beetje vooruit lopen op de techniek zodat ik geen nieuwe telefoon hoef.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

RIM heeft de Blackberry Bold 9900 uitgerust met technologie voor 4G mobiel internet, de smartphone is dus klaar voor de toekomst.

Augmented reality, leuk!
NFC ook leuk!