Handmatig, één voor één? Dan klik je op de Telefoonlijst en daarna op de + naast het zoekvenster.
Automatisch, diverse tegelijk, bijvoorbeeld de lijst met contactpersonen van je e-mailaccount? Installeer Kies op je pc en verbind je computer met je smartphone.
Pieter2011
11 jaar geleden
Installeer Kies, sluit nu je toestel aan.
Naast het updaten van je firmware, kan Kies ook als verkenner fungeren en kan je bestanden van en naar je computer slepen.
En natuurlijk kan je je contacten ook met Kies beheren.
Vanuit het menu kan je alle contacten bewerken en syncen, zowel van je sim dan wel van je telefoon.
Je kan dan gelijk een backup maken van al jouw contacten.
Als er een keer wat gebeurt dan kan je hierop terugvallen.