ik heb net een samsung chat 335 gekocht. Deze heb ik tijdelijk en wou hem alleen voor whatsapp. Maar hoe kan ik dit downloaden???

In de winkel (hi) hebben ze gezegd dat ik er whatsapp op kan downloaden maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan wel via www.mobile9.com whatsapp downloaden maar ik weet niet waar dit komt te staan dus... Wie heeft hier meer verstand vanaf???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Mijn beide dochters hebben een chat 335 en beide schelden op het feit dat dit niet kan op een Samsung chat 335.
Helaas....
Als ze in de winkel zeggen dat het kan, en je hebt vertelt dat je daarvoor het apparaat hebt aangeschaft, moet je het kunnen terugbrengen wegens foutieve informatie van de verkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dan had ik het bij het verkeerde einde! Dacht dat het gewoon een android toestel was! Sorry!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan inderdaad niet. en heb ook gelukkig me geld terug gekregen

Andere antwoorden (1)

Je kunt whatsapp downloaden via de app store of app market die staat standaard op je mobiele telefoon, als je in de market bent (of store) type je bij zoeken Whatsapp. Nu kun je hem downloaden. Er is dus geen link voor nodig.

Mvg