Welke providers zitten bij ben.nl ?

Ik ben naar een telefoon aan het kijken. En heb al een bepaalde in gedachten, maar die is bij hi het goedkoopste. Maar ik heb al een sim only abonnementje bij ben. Zou dit kaartje dan in die telefoon gestopt kunnen worden? Want ik weet niet of hi ook bij ben hoort.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. T-Mobile beschikt in Nederland over een zeer modern mobiel netwerk. Daarmee ben je vrijwel overal in Nederland uitstekend bereikbaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar zou er dan in een hi prepaid telefoon een ben kaartje kunnen?
Je kan GEEN Ben simkaart in een telefoon stoppen die je hebt gekocht met een Hi prepaidkaart.
Wel kan je elke simkaart stoppen in elke simlockvrije telefoon.

Toegevoegd na 54 seconden:
Hi en Ben horen NIET bij elkaar.