Kan ik na betaling van mijn telefoon abonnement alles weer gebruiken?

Hoi allemaal,

Ik weet dat t verstandig is om met dit soort vragen naar de telefoonwinkel te gaan, maar ik ben heel erg benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en die mij eventueel zou kunnen helpen.

Ik heb sinds een maand een nieuw telefoon abonnement afgesloten bij HI (HI messaging Large). De eerste rekening is onlangs van mijn rekening afgeschreven maar op de site staat dat ie nog onbetaald is. Ik heb een bankafschrift waarop toch duidelijk te zien is dat ie betaald is.

Omdat ik over mijn bundel ben heen gegaan heb ik mijn internet nu op wifi draaien. Graag zou ik dit weer op 3G willen zetten maar omdat op de site staat dat mijn rekening onbetaald is en op mijn bankafschrift wél staat dat ie betaald is, ben ik bang dat ik dalijk nog meer extra kosten krijg.

Mijn vraag is dus:
Kan ik mijn internet gewoon weer op 3G zetten? Zonder extra kosten?

Thanks!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een verkeerd beeld van een abonnement, of je nou betaalt hebt of niet, de nieuwe maand en het nieuwe tegoed is dus ingegaan. Dus je kan gewoon 3G gebruiken.

Het beste antwoord

waarschijnlijk moet hij op de site nog bijgewerkt worden, als jij gewoon tijdig betaald hebt en verder geen berichten hebt gekregen van achterstand van betaling of afsluiting dan is er niets aan de hand en vallen jouw nieuwe kosten gewoon weer binnen jouw bundel van komende maand.

als je toch betaald hebt maar wel te laat, gaat het alsnog naar je volgende maandbundel, als je eventueel iets te horen krijgt van hi en direct telefonisch contact opneemt met de klantenservice en aangeeft dat alles wel gewoon betaald is, komen eventuele kosten hoogstwaarschijnlijk te vervallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als jij betaald hebt en je hebt dat op een afschrift staan dan sta je 100% in je recht. Je koopt iets en mag daar gebruik van maken. Als de website plat ligt of de beheerder is niet up to date, zou je dus afhankelijk moeten zijn... Zou gewoon je 3G gebruiken en als ze zeuren, bewijzen dat je betaald hebt. En anders dreigen het abonnement te ontbinden. Ook hier heb je recht op binnen een bepaalde tijd ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel even naar de helpdesk van Hi. Als je kunt aantonen dat je op tijd hebt betaald, is er niets aan de hand. Misschien moet je daarvoor een copie van de betaling faxen of mailen naar een emailadres wat ze je zullen noemen.
Zijn geen extra kosten aan verbonden.