Bespaart de vliegtuigstand energie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik mijn telefoon in vliegtuig modus zet, kan ik alleen muziek luisteren, kan niet eens een alarm of rekenmachine gebruiken, echt alleen muziek... en muziek luisteren kost wel energie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
raar, welke telefoon heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sony ericsson w395

Antwoorden (3)

Je telefoon maakt geen verbinding met wifi- of gsmnetwerk, of gps. Dus : ja het bespaart energie.
11 jaar geleden
Ja, aangezien alle verbindingen en daarmee ook allerlei componenten niet gebruikt worden zal je de accu iets sparen.

Leuke om te kijken wat het op kan leveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vliegtuigstand bespaart zeker enrgie, omdat alle zend- ontvangstmodules uitgeschakeld worden. Dus geen GSM of dataverbinding. Geen bluetooth en geen Wifi. Dus daar bespaar je wel energie op. Alleen is je telefoon dan geen geen telefoon meer maar meer een veredelde calculator of spelcomputer.