Als je op je BB Bold je WiFi en je Abo aan hebt staan, en je zit op internet, gaat dat dan van je WiFi af of van je Abo (bijv Vodafone/Hi/Ben, etc)?

En dan bedoel ik het nadrukkelijk met een Blackberry (Bold9780)
Daar kun je namelijk je internet en Wifi tegelijk aan hebben staan en dan zie je ook staan in je Home-scherm:

Vodafone - (naamwifi)

Kom dus niet met iets van iPhone of iets anders, het gaat om blackberryyyy

Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zag net dat dit soort vraag al eerder is gesteld. Maar dit geldt natuurlijk niet, omdat het bij BB misschien anders is. Je weet t nooit met zo'n dingg.. Haha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je met abo de dataverbinding bedoelt. Als er Wi-Fi signaal is en de BB verbonden is, dan gebruikt hij Wi-Fi. Anders wordt dataverbinding gebruikt, ook al staat Wi-Fi aan.
Voor zover ik weet, is dat zo op alle smartphones.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je Wifi en je abbo internet hebt aanstaan, dan gebruikt je Blackberry Wifi, en niet het internet van je abbo.