Simcontacten kopieëren van simkaart naar contacten in iPhone,hoe te doen ?

Ik ben een iPhone 3GS aan het instellen met iOs5.
Ik doe een simkaart uit een andere telefoon erin en ga in het menu naar "simcontacten kopieëren".
Als ik dat heb gedaan komen er allemaal contacten in de iPhone te staan maar alleen maar emailadressen en geen telefoonnummers,hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je oude telefoon ook een smartphone is, is de makkelijkste manier om je contacten te synchroniseren met bijvoorbeeld Gmail. Dan worden alle contactgegevens in Gmail bewaard.
Je nieuwe telefoon kun je dan ook instellen dat het gegevens uit Gmail ophaalt. Zo staan ook de contactgegevens weer vanuit Gmail op je telefoon.