Hoeveel MB internet kost het als ik mijn internet altijd aan heb staan op mijn Samsung Galaxy Ace?

Ik wil namelijk een abonnement voor mijn Samsung Galaxy Ace gaan aanschaffen, maar weet nog niet precies hoeveel MB internet ik nodig heb. Ik wil vooral eigenlijk altijd m'n internet aan hebben staan zodat ik altijd WhatsApp berichten kan ontvangen. Daarnaast denk ik dat ik nog soms m'n mail check, maar de andere dingen die veel MB nodig hebben doe ik altijd thuis op de Wi-Fi.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is niet exact te zeggen, dat heeft meer te maken met je gebruik als zodanig.
Een whatsapp berichtje is niet zoveel, maar loopt aardig op als je er ook nog foto's mee gaat versturen.
Als je echt weinig gebruik van gaat maken kan je er voor kiezen voor een klein internetbundel of een flexibel abonnement die ja na die tijd nog kan aanpassen mocht je er toch meer gebruik van gaan maken.

Mijn ervaring is dat de meeste mensen toch steeds meer gebruik van gaat maken als ze het eenmaal hebben en dan al gauw tegen hun limiet aanzitten.