3G-internet in azie, Mogelijk?

Ik ga binnenkort naar irak op vakantie,
En nu is mijn vraag kan ik daar ook op mijn smartphone op internet?

Ik heb zelf vodafone hoe kan ik dit regelen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Iemand nod idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

als het er is zou ik op wifi internetten. Ik ben nooit in Irak geweest, wel in Iran. Daar heb je heel veel restricties. Alles wat jij internet wordt eerst bekeken en gecheckt of het geen blote dames heeft of links zijn naar sites die ze niet willen. Youtube kom je bijv niet op. Een site als dit ook niet vanwege de kleine reclamefotootjes op de site. Je email kan je met gemak openen en sturen.

Je kan alles wel omzeilen. Dan moet je even een VPN ( virtual private Network) aanmaken met een adres in NL. of amerika. Dan is jouw ip namelijk in NL of de USA. afhankelijk van je VPN. Waar ter wereld je dan ook bent alsje daarmee inlogt ben je ( zogenaamd dan in een ander land) Ik heb er een op mn ipad van de USA en kan overal ter wereld blote dames kijken :D nee geintje. Alle sites bezoeken die ik wil dus... :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol. nou dan is het probleem helemaal opgelost. want via 3G in NL zou wel n heeeeel duur setje blote tietjes zijn :D ( neem ook echt geen blaadjes mee zoals de Actueel, want je krijgt echt ouderwetse stokslagen ( als je geluk hebt) en niet vast komt te zitten...