Waarom draait mijn qwerty toetsenbord op mijn galaxy gio niet meer mee?

heb hem gister gehaald en toen deed ie het gewoon maar nu niet meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Toetsenbord draait niet mee met het rest van het scherm?
Dan zit hij ergens in de knoei.
Wat hierbij meestal helpt is even uit en aanzetten.
Je hebt een kersverse Gio, dan staat er vast ook wel een update voor je klaar.
Even het "geweldige" programma Kies installeren en dan even kijken voor updates.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je jevinger van de bovenkant van het scherm naar beneden haalt, dan staat er aam de bovenkant van je scherm icoontjes. Bij één van deze icoontjes kan je instellen of het scherm roteert of niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan je gewoon instellen en anders even uit en aanzetten ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt eerst even kijken of je het wel aan hebt staan ja. (Instellingen > weergave) en het is ook wel handig om je G-Sensor te ijken (dit doe je ook bij instellingen > weergave)

Toegevoegd na 32 seconden:
Dat je automatische rotatie aan hebt staan bedoel ik natuurlijk.