Heb Whatsapp verwijderd op de blackberry om opnieuw te installeren, maar het lukt niet. Wat te doen? Zie beschrijving.

Als ik whatsapp op de blackberry opnieuw probeer te downloaden, krijg ik de volgende melding:
unexpected error: Java.io.InterruptedIOException: Local connection timed out after 30000.

Iemand een idee of ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poeh, die vraag heb ik al heel vaak voorbij zien komen op GV...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh echt? Ik ben vrij actief op GV en heb het nog nooit voorbij zien komen. Heb je misschien een link voor me?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan 't zo 1 2 3 niet vinden, misschien was het wel een andere foutmelding. Excuus! Overigens is er op Google ook wel het een en ander te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, heb al gekeken inderdaad, maar de oplossing nog niet kunnen vinden, vandaar de vraag hier.

Antwoorden (1)

Is dat alleen met deze app, dan kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan met het verwijderen.
Vind alleen de foutmelding van time out blablabla wat vreemd.

Mischien dat er wat restbestanden zijn achtergebleven van de vorige installatie waardoor hij die timeout krijgt.
kijk eens mbv een explorer of er stiekem niet iets is achtergebleven.

Normalerwijs zou een dé en herinstallatie geen problemen moeten opleveren.