Ik kan niet Whatsappen, op Facebook en op Internet?(BlackBerry Curve 8520)

Ik heb een BlackBerry Curve 8520 met Vodafone Blox. Sinds gisteren kon ik niet meer op internet, ik kon niet whatsappen en kon niet op facebook. Wat ik wel kan is pingen en op msn. Ik had vandaag Vodafone gebeld en alles zou worden gereset, nu werkt het nog steeds niet. Iemand een idee hoe het komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Heb je na vodafone gebeld te hebben zelf de telefoon ook gereset? Dus: batterij pull out terwijl het toestel aan is, simkaart eruit laten voor 1 minuut en alles weer inpluggen? Dat wil bij blackberry's nog wel eens helpen namelijk.

Als je dit al hebt gedaan en het werkt niet, kun je nog proberen je internetcache te legen. Soms zit die zo vol dat je blackberry het allemaal niet meer baas kan. Dit doe je door naar je browser te gaan, op het blackberry icoontje te drukken op het toestel zelf, naar opties, en dan internetcache of cachegegevens legen.

Als dat ook niet werkt weet ik het helaas ook niet meer. Dan nog maar een keer opnieuw vodafone bellen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je blackberry even updaten doet ook wonderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allemaal fout hierboven/onder. Je bundel is wellicht verlopen maar ping loopt wel door; ik had precies hetzelfde. Vodafone even belen en vragen hoe je daar een nieuwe bb-bundel aanvraagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat kan ook niet! Ik heb 7 juni betaald en daarmee kan ik gratis internetten tot aan 7 juli. Als dat zo was dan had Vodafone dat ook doorgegeven.