Kan een iPhone beschadigt raken in je broekzak ?

Ik heb altijd al een achterkantje op mijn iPhone 3GS gehad en heb hem nu even afgehaald en zie dat er beschadiging op mijn achterkant zit. Dit komt zeker door het plastic hoesje. Nu wil ik vragen of de iPhone beschadigd kan raken als alleen de mobiel in je broekzak zit zonder andere objecten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (6)

Ja, bijvoorbeeld als je ergens tegenaan stoot of leunt met die broekzak, of als er iets scherps aan je broekzak zit (al is dat wat onwaarschijnlijk).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je stoot snel ergens tegenaan, ik zou het niet doen. Als je dan toch zonder achterkantje wil, zou ik voor een 'screenprotector voor de achterkant' gaan, weet even niet hoe het heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een back protector
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat ja :)
Ik heb enkel een bumper om de iPhone. De voor-/achterkant is dus niet beschermt. Ik heb gemerkt, ook met eerdere telefoons dat er geen tot weinig beschadigingen optreden. Belangrijk is wel dat je niet je sleutels en je telefoon in dezelfde broekzak doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee als hij in je broekzakj zitr is het onmogelijk om 1 schrammetje te krijgen. Nee tisa mogelyk alsa je sleutels in je zak hebt of een klein knoopje. Oplossing: screen guard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik een woordenboek tegen je hoofd gooien
Ja, tussen de telefoon en hoesje kan zand komen en dat zal door de beweging van het hoesje tegen de achterkant van de telefoon kunnen krassen. In je broekzak drukt het hoesje harder tegen de telefoon en beweegt het ook meer.
paulus811
11 jaar geleden
Ik heb al sinds 2009 een iPhone 3g en heb er al van alles mee gedaan. Nog nooit heb ik er een hoesje omheen gehad, hij gaat los in mijn tas, in mijn broekzak. Zelfs stuitert ie zo nu en dan op de grond (laminaat of zelfs plavuizen) en hij is zelfs al eens in bad kopje onder gegaan. Na het bad deed ie het nog gewoon, geen krasje of iets erop gehad. Alleen aan de achterkant zie je wat slijtage, maar that's all. Het enige dat eraan kapot is gegaan, is de box waardoor je een gesprek hoort van de andere kant. Bij het zelf vervangen daarvan heb ik het tft scherm per ongeluk aangeraakt, waardoor die kapot is gegaan. Kwestie van nieuw voorfrontje erop en hij doet het weer. Alleen sluit die niet zo goed aan als de originele, waardoor mijn phone op dit moment niet meer volledig waterdicht is, dus in bad mag ie nu niet meer :P. Zolang de iPhone nog helemaal origineel is, kan ie echt heel veel hebben. Alleen wat al eerder is gezegd, is het niet verstandig je iPhone tegelijk met sleutels of andere scherpe voorwerpen in je zak te hebben, want dat zal krassen geven op je glas. Naast een busje deodorant in mijn tas krijgt mijn phone overigens geen krasjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke haha, wat een mobiel allemaal kan door staan. Maar ik heb nu ook een schermfolie op maar mijn achterkant is leeg. Zelf heb ik wel een backcover thuis, maar zonder is die gewoon wat fijner in gebruik. Ik doe hem altijd alleen in mijn broekzak , sleutels geld pasjes in de andere broekzak. Ik doe rustig met mijn mobiel en hoop dat er gewoon geen krasjes op komen :) bedankt x