ik heb een t-mobile i200 abonnement en ik ga binnen kort op vakantie. kan ik gewoon naar Engeland gaan zonder extra kosten te betalen?

ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ik 60 dagen op vakantie kan gaan zonder extra kosten te betalen voor sms'jes en internet. (ik heb een iPhone 4s, misschien handig om te weten?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee je moet voor tmobile extra kosten betalen voor het gebruik in het buitenland

Wel kan je voor iets extra kosten
Een vakantie bundel afsluiten

Dat is een stuk goedkoper dan met je gewone bundel

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels/vakantie

prepaid betekent in dit geval alleen voor je vakantie