Hoe moet je smsen naar het buitenland?

Mijn zus zit momenteel in Engeland en ik wil haar graag een smsje sturen. Kan ik gewoon haar 06 nummer gebruiken of moet ik daar nog iets voor zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.3K

Het beste antwoord

U hoeft het landnummer niet mee te geven.
Gewoon haar 06... ummer en de provider schakelt dit automatisch door via roaming als ze in het buitenland zit.
Zij het BE, FR, UK, enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je typt '+44' en dan het mobiele nummer zonder de 0.
+44 dus (plus staat voor het internationaal toegangsnummer, 44 is het landnummer van Engeland)

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie. Volgens mij vergis ik me.

+31 en dan het mobiele nummer zonder 0 als ze een Nederlands mobiel nummer heeft.
Computoon
11 jaar geleden
Is haar nr Nederlands? Dan moet je er 0031 voor zetten en de 0 van 06 weghalen. Dus 00316......
Is t een Brits nummer dan moet je even het land nummer v Engeland opzoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor alle zekerheid zou ik +31 of 0031 voor haar nummer zetten, en dan de 0 van 06 weghalen (dan krijg je dus +316..... of 00316....). Op deze manier kan ik iedereen bereiken, ook als de ander in het buitenland zit.