Hoe kom ik erachter hoeveel MB internet ik verbruik per maand?

Ik heb een mobiel abonnement bij KPN, met volgens mij 1000 MB internet per maand. Mijn contract loopt binnenkort af, dus ik wil zien hoeveel MB ik gemiddeld per maand verbruik, zodat ik niet wéér een internetbundel neem die ik toch niet "op" krijg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Voor BB:

http://appworld.blackberry.com/webstore/content/6998/?lang=en
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (3)

Download de KPN mb meter app dan rekent hij dat uit voor jou
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat op een BlackBerry? Ik kan 'm namelijk niet vinden in BlackBerry App World.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lastig ik heb namelijk weinig ervaringen met een BlackBerry. Wanneer je een app zoekt kun je beter zoeken op KPN. Hierin komen veel adviezen. Meestal ontwikkelen providers wel een geschikte app
Wellicht vind je deze info als je inlogt op de KPN site. Bij Hi kan ik dit zien.
Ook kan je bellen naar de klantenservice. Zij moeten dit zo voor je zien en ook de piekmaanden voor je opzoeken.

Maar als je naar Simyo overstapt, dan is er maar 1 BlackBerry keuze, namelijk voor 1000MB. Ben je nog steeds de goedkoopste, gelijk met Telfort.
Ben ook aan het rondneuzen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
afhankelijk van de telefoon die je gebruikt kun je ook een app installeren welke het geheel in de gaten houdt.

ik heb op mijn HTC eNETtraffic staan, daarop kan ik zien welk programma hoeveel gebruikt en ook het totaal.

tevens kun je waarschuwingen instellen als je een bepaalde hoeveelheid hebt gebruikt.