Kan je pingen met wifi op een blackberry curve 8520 prepaid? T - Mobile

Hoi ik heb net een blackberry curve 8520 gekregen met een T-Mobile simkaart
ik kan wel op internet enzo met wifi.
maar kan je ook pingen met wifi? met zo een blackberry
dat wil ik graag weten.
En nog iets ik heb hem dus van mijn zus geregen en haar blackberry ID is aan het toestel gekoppeld maar ze weet haar wachtwoord enzo niet meer en ik weet niet hoe je een nieuwe blackberry id moet koppelen. ik heb hem al aangemaakt enzo maar geen idee hoe je de blackberry id aan het toestel veranderen
ik zou graag antwoord willen hebben
dank u

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan niet pingen via wifi.

Alleen via een mobiel abbo.
Of 12.50 p mnd beltegoed.

Op een andere manier is het niet mogelijk omdat het een gesloten netwerk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klopt inderdaad maar het is zinloos als ik dit nog een keer typ
Je kan dat niet met wifi, wel met prepaid (12,50p/m) opwaarderen, en dan Blackberry aan naar 4000 smsen, met vodafone kan je dat wel.