1 GSM naar--> Bureau Telefoon?

Hallo,

Ik leef merendeels op een bungalowpark bij mijn eigen huisje. Vanuit hier regel ik ook al mijn zaken.
Nu had ik een vraag.
Ik wou graag een gsm (sim kaart) verbinden met meerdere bureau telefoons. Is dat mogelijk?
Ik heb hier geen telefoon/Internet aansluiting.

Ik weet wel dat er bureau toestellen beschikbaar zijn waar je een sim kaart in kan doen. Maar ik wou graag een sim (nummer) aan meerdere bureau toestellen.

Alvast bedankt,

Jeremy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Bungalowpark, huisje, en dan meerdere vaste toestellen nodig? Klinkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
Neem eens contact op met je gsm provider: die kunnen je misschien een duo-sim oplossing bieden.