Weet iemand hoe ik de app "shakeoff en alocknow kan verwijderen?

Ik heb een samsung galaxy y en ik heb de app shakeoff met daarbij alocknow gedownload. Nu vind ik het niet meer nuttig en ik wilde het verwijderen maar dat gaat niet en daar wist ik ook niets van toen ik het had gedownload. Weet iemand hoe ik deze app toch weg kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Om de app ShakeOff & Alocknow te verwijderen ga je
Menu -> Instellingen -> Locatie en beveiliging -> Apparaatbeheerders selecteren -> vinkje weg bij ShakeOff en Alocknow. Nu kun je de apps verwijderen.