Kun je Itunes muziek ook op Blackberry zetten?

Ik heb nu een Iphone 3G mijn abonnement loopt bijna af en twijfel tussen een Iphone 4s of blackberry. mijn vraag is of je je itunes muziek op je blackberry kunt zetten. als je van je pc 'mijn documenten>mijn muziek' en dan op blackberry kunt zetten is ook goed...het gaat mij erom dat ik niet alles (500 nummers) opnieuw moet kopen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je itunes muziek kan je op je bb zetten

Ga naar de voorkeuren van iTunes, en ga naar het tabblad "geavanceerd". Daar kun je de locatie van de muziekbestanden aangeven. Maak een map op je externe schijf, en selecteer die als locatie. Vervolgens ga je in de menubalk van iTunes naar geavanceerd > Verzamel inhoud bibliotheek. iTunes zal dan alle mp3's die in de library staan gaan kopiëren naar de nieuwe map op de externe schijf. Zodra iTunes daar mee klaar is kun je de mp3's van je interne schijf gooien. Controleer wel eerst of iTunes nog goed werkt vanaf de externe schijf voor je je prullenmand leegt !

Na dit kan je de map op je bb zetten en heb je al je muziek nog