Hoe zorg ik ervoor dat apps geen toegang kunnen krijgen tot internet?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace Plus.

Heb het oa over whatsapp die de hele tijd verbinding maakt. Maar ik heb geen inet abo, en wil het alleen via wifi gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dan krijg ik een zwart scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, goeie vraag! Heb hem pas sinds vandaag, en alleen nog maar AAN gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja gelukt! Moest eerst die optie aanzetten dat ik die opties in beeld kreeg als ik de uit knop indruk. Heb nu het vinkje bij dataverbinding weg gehaald. Is het dan klaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super, dankje! Hebben het meteen even getest met whatsapp, en krijg idd niks binnen als ik wifi uit zet. :)

Antwoorden (2)

Door je internet uit te zetten als je het niet gebruik of de app niet aan te hebben. Op het moment dat je een app download die internet verbinding vereist en installeert ga je er mee akkoord dat de app internet mag gebruiken. De enige manier om dit alsnog te blokkeren is internet dus uitzetten in jouw geval je 2 of 3g.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de app Juicedefender installeert heb je allerlei mogelijkheden om verbindingen uit te schakelen bij bepaalde condities. Dus je kan ook instellen dat whatsapp geen internet mag gebruiken en de webbrowser wel bijvoorbeeld. Ik gebruik deze zelf ook op mijn galaxy s2 en daarnaast bespaart het ook een hoop batterij verbruik.