Wat is het beste mobiele abonnement voor mij?

Ik verbruik het volgende per maand met mijn huidige prepaid-abonnement, maar het is wat te duur:
Bellen: 20 minuten
Sms'en: 200-250 smsjes
Internet: 0 MB

Ik sms dus voornamelijk, maar ik wil wel een mogelijkheid houden om binnen de bundel te bellen. Verder moet bellen/sms'en in het buitenland niet te duur zijn (zoals prepaid tarieven van vodafone in het buitenland), en het liefst wil ik ook geen extra kosten voor bellen/sms'en naar het buitenland.

Mijn vraag: wat zou het goedkoopste en beste sim-only abonnement zijn voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Volgens www.only-sim-only.nl is het Tele2 smartmix 300.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou voor Ben gaan.

€ 2,99 per maand

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, had niet goed gekeken.
Ik zie nu dat je wel veel sms stuurt.
Dan kun je beter voor Ben -regelmatig gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook bij 'simpel' gaan kijken. Daar hebben ze voor 200 belminuten+smsjes al een abbo voor 2,50 denk ik.